Розовото бъдеще на България в розов гардероб "Бойко Борисов"

 
 
Фирма "Нидо" използва името на Бойко Борисов и си прави евтин ПР с най-популярния човек в държавата ни. В съобщенията за тяхното участие в най-голямото световно изложение за мебели в Милано – “Фиерата” е споменато за  розово гардероб  B@В /”Бойко Борисов”/заради обещаното розово бъдеще на България. Закачката обаче се оказала перфектен рекламен трик, който проработил още в първите минути след старта на изложението. Розовият гардероб бързо се превърнал в атрактивен експонат, край който се извървели дизайнери, собственици на мебелни фирми и богаташи. В официалния сайт на компанията няма новина за розовия гардероб на Бойко, но днес е щастливия им ден за посещения на фирмената страница - да им е честито!
От друга страна защо да не се измайтапим с нашия министър-председател, то и без това всички се смеят с него. Идват избори!


Още по темата:
http://www.blitz.bg/news/article/107885
500 лева и лична среща с премиера
Бойко Борисов - вдъхновител!

Коментари

Популярни публикации