Тоалетната хартия като изкуство и начин на живот


Оказва се, че винаги съм подценявала тоалетната хартия като продукт. Не че нямам отношение към нея, напротив имам изисквания към цена, качество и др. характеристики на тоалетната хартия, но една реклама на Милде ме накара да се замисля за качествата и начините за ползване на тоалетната хартия. Рекламното начало на клипа "Отворете сетивата си с новата ароматна тоалетна хартия Милде..." Замислих се за "допълнителните усещания", които ще ни донесе тоалетната хартия за сетивата ни: зрение, слух, обоняние, вкус, осезание и равновесие... Началото на рекламата е безумно и щастливо щях да го забравя, ако есента не бяха осеяли билбордове със същото рекламно изречение "Отворете си сетивата". Оказа се, че маркетинга на компанията не залага на изконните за тоалетната хартия качества, като мекота, цвят, мирис, когато си изтриваш сетивата, да не ти остават фъндъци (това е изискване на Юлето) и др, а се опитват да ми продават тоалетната си хартия като "стремеж към стил, който съвпада с вашия собствен имидж, удоволствие от най-добрата грижа за семейството и емоцията от това да пресъздадете вашия дом по образ, за който винаги сте мечтали" . Демек това да ползваш тоалетната хартия е изкуство и начин на живот... Освен това купувайки си различните серии от споменатата марка хартия, можете да предадете цял нов облик на банята си или да се синтезира представата за безкрайна релаксация....пълна лудост, но ако така си продават хартията...

Малко късно откривам рекламите на Милде, защото години преди мен Иван Стамболов в блога си е написал доста изчерпателно мнението си за тоалетната хартия на Фикосота в поста: Дзен и изкуството да си обършеш гъза, което аз напълно и безрезервно подкрепям.

Сега ще подскажа малко идеи на креативните отдели във Фикосота за връзката на тоалетната хартия и изкуството:

1. Могат да поканят Şakir Gökçebağ от Турция, за да им дръпне няколко инсталации с новата им серия тоалетна хартия. Ето ти идея за събитие: да вземат да съберат потребителите на тоалетна хартия и да покажат нагледно как точно да отворим сетивата си...
Повече за Şakir Gökçebağ в сайта му на http://www.sakirgokcebag.com/Installations.aspx




2. Анастасия Елиас http://www.anastassia-elias.com/view-album/10 също има интересни предложения към остатъците от вече използваната тоалетна хартия




Коментари

  1. Което означава, че ползвайки продукта, ще развием едно ново сетиво, т.е. ще еволюираме. Както знаем простичките действия водят до велики промени.

    Боби

    ОтговорИзтриване
  2. Интересно предположение, но го оспорвам категорично. След като е имало периоди в които вместо този продукт ни се е случвало да ползваме вестници "Дума", "Народна младеж" и др. , това не е довело до еволюция до въпросното сетиво...се съмнявам, че и сега може да се промени.

    ОтговорИзтриване
  3. И аз имам отношение по темата "сетивност и тоалетна хартия". В моя свят хартията не трябва да е жълта, в противен случай се развива тежка сетивност от типа сърбеж и ново изкуство "Усмихни се докато си намериш място на ръцете, за да не са там където им се иска" :)

    Благодаря за вниманието!

    Иначе арт идеите наистина са хубави ... пък колкото до рекламите, има и по-лошо ;)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации